Dobbeltmoralske USA

Jeg fik en del kritik for nogle år siden da jeg fik overtalt min ven Søren fra at blive udvekslingsstudent i USA. Nogle mente at jeg berøvede ham en chance fremfor at tage 10. klasse her i Ringsted, men inderst inde viste jeg at jeg havde ret. Senere prøvede min veninde Betina at rejse til USA. Hun kom hurtigt tilbage for de giver ikke de unge ordentlige muligheder.

Nu er så en ny sag hvor at en pige på 17 er sendt hjem fordi hun havde sex med en fyr på samme alder. Hvem er de tåbelige selskaber som sender unge til et sted hvor almindelige ting som unge foretager sig er forbudt. De må kunne sige sig selv at nogle steder bare skal udelades. Man sender heller ikke piger til Iran.

Der er to selskaber som er skyld i denne skandale hedder CETUSA og Explorius. Jeg håber at de aldrig mere får med unge at gøre.

Man kan læse mere om sagen her: Sendt hjem fra USA efter sex (TV2)

Write a comment

Comments: 0